توصیه‌های تغذیه‌ای ایام کرونایی

توصیه‌های تغذیه‌ای ایام کرونایی

اگر درگیر کرونا شدید، فست فود، کنسرو و غذاهای سرخ‌شده نخورید، چراکه به دلیل افزایش جریان خون معده، خستگی شما بیشتر می‌شود. مبتلایان به کرونا باید شام را حداقل 2 ساعت قبل از خواب میل کنند تا دچار بی‌اشتهایی صبحگاهی نشوند. به گزارش مهر، اگر چنانچه به بیماری چربی خون بالا مبتلا نیستید، می‌توانید روزانه یک عدد تخم‌مرغ بخورید و کشمش یا عسل را جایگزین قند و شکر کنید. همچنین روزی حداقل 2 واحد میوه که یکی دارای مقادیر قابل‌توجهی ویتامین c باشد و 3 واحد لبنیات، ترجیحاً پروبیوتیک استفاده کنید. برای دفع سموم بدن هم روزی 2 لیتر مایعات مثل آب و چای کمرنگ استفاده کنید، دم‌نوش‌های گیاهی انرژی‌زا و ضدالتهاب مثل بابونه و گل سرخ روند درمان را تسریع می‌بخشد، به شرطی که طبیعی باشند. در طول روز نیز حداقل هر 2 ساعت یک‌بار مواد پروتئین‌دار طبیعی مثل گوشت، مرغ و یا منابع گیاهی مثل سویا با حجم کم در برنامه غذایی داشته باشید.

لینک کوتاه: http://www.setaresobh.ir/fa/main/detail/75153/

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه

توصیه‌های تغذیه‌ای ایام کرونایی

توصیه‌های تغذیه‌ای ایام کرونایی

اگر درگیر کرونا شدید، فست فود، کنسرو و غذاهای سرخ‌شده نخورید، چراکه به دلیل افزایش جریان خون معده، خستگی شما بیشتر می‌شود. مبتلایان به کرونا باید شام را حداقل 2 ساعت قبل از خواب میل کنند تا دچار بی‌اشتهایی صبحگاهی نشوند. به گزارش مهر، اگر چنانچه به بیماری چربی خون بالا مبتلا نیستید، می‌توانید روزانه یک عدد تخم‌مرغ بخورید و کشمش یا عسل را جایگزین قند و شکر کنید. همچنین روزی حداقل 2 واحد میوه که یکی دارای مقادیر قابل‌توجهی ویتامین c باشد و 3 واحد لبنیات، ترجیحاً پروبیوتیک استفاده کنید. برای دفع سموم بدن هم روزی 2 لیتر مایعات مثل آب و چای کمرنگ استفاده کنید، دم‌نوش‌های گیاهی انرژی‌زا و ضدالتهاب مثل بابونه و گل سرخ روند درمان را تسریع می‌بخشد، به شرطی که طبیعی باشند. در طول روز نیز حداقل هر 2 ساعت یک‌بار مواد پروتئین‌دار طبیعی مثل گوشت، مرغ و یا منابع گیاهی مثل سویا با حجم کم در برنامه غذایی داشته باشید.

لینک کوتاه: http://www.setaresobh.ir/fa/main/detail/75153/

ارسال دیدگاه شما