کد خبر : 698316 تاریخ : 1404/2/23 - 14:48
قدرت و بازدهی تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید! تصور های غلط می تواند فرصت های جذاب را از بین ببرد. استفاده از قابلیت تبلیغات پیامکی در پنل پیامک بهین پیام یک فرصت جذاب برای جذب مشتری، تبلیغات،برندسازی و اطلاع رسانی کسب و کارهاست. قدرت تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید و بیایید از همه زوایا به این فرصت جذاب نگاه بیندازیم.

تصور های غلط می‌تواند فرصت های جذاب را از بین ببرد. استفاده از قابلیت تبلیغات پیامکی در پنل پیامک بهین پیام یک فرصت جذاب برای جذب مشتری، تبلیغات،برندسازی و اطلاع رسانی کسب و کارهاست. قدرت تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید و بیایید از همه زوایا به این فرصت جذاب نگاه بیندازیم.

چرا تبلیغات پیامکی هنوز هم موثر است؟

با وجود گسترش شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات پیامکی همچنان یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های ارتباط با مشتری است. با مرور برخی از آمار های این حوزه می‌توانید به قدرت تبلیغات پیامکی پی ببرید.

شاید نمی‌دانستید که ۹۸٪ پیامک‌ها ظرف ۳ دقیقه اول باز می‌شوند! این یعنی شما در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازده را خواهید داشت.

ارسال پیامک، به دلیل کوتاه بودن، مستقیماً ذهن مخاطب را هدف می‌گیرد. با استفاده از سامانه پیامکیهایی که قابلیت هدف گیری مخاطب بر اساس ویژگی های صاحب شماره تلفن را به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید تبلیغات پیامکی را به بهترین شکل پیاده سازی کنید.

مزایای بی‌نظیر تبلیغات پیامکی برای کسب‌وکارها

ثبت ارسال پیامک برای همه کسب و کار‌ها مجاز است. تنها با ثبت نام در سامانه پیامکی و تکمیل خرید اعتبار پیامکی می‌توانید، ارسال پیامک انبوه خود را ثبت کنید.

  • ارسال سریع و فوری: مدت زمانی که طول می‌کشید تا اقدام به خرید پنل پیامکی کنید و سپس سفارش ارسال پیامک خود را ثبت کنید، شاید کمتر از 15 دقیقه زمان ببرد.
  • هزینه مناسب: ارسال پیامک تبلیغاتی خیلی از هزینه های اولیه از جمله طراحی، استخدام نیرو و ... را نیاز ندارد. همچنین هزینه یک پیامک تکی، بسیار کمتر از سایر روش های تبلیغاتی است.
  • هدف‌گذاری دقیق: سامانه پیامکی های معتبر همچون بهین پیام، با ارائه بانک شماره موبایل معتبر و تفکیک شده به شما این قابلیت را می‌دهند تا بتوانید به هر گروهی که میخواهید پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. این فیلتر‌ها براساس مشاغل، منطقه، سن، جنسیت، پیش شماره و یا حتی تلفن ثابت می‌تواند باشد.

چه کسب‌وکارهایی می‌توانند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند؟

همکاری با سامانه پیامک

واقعیت این است که تقریباً همه مشاغل می‌توانند از قدرت پیامک بهره ببرند. اما پیامک تبلیغاتی در بین کسب و کارهای زیر بسیار رایج است.

  1. فروشگاه‌های اینترنتی (برای یادآوری سبد خرید، پیشنهاد ویژه و...)
  2. کلینیک‌ها و مراکز درمانی (یادآوری وقت مراجعه، ارسال نتیجه آزمایش)
  3. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها (اطلاع‌رسانی تخفیف، معرفی منوی جدید)
  4. آموزشگاه‌ها و مؤسسات (اطلاع‌رسانی کلاس‌ها و ثبت‌نام)
  5. و ...

تردید را کنار بگذارید و با یک هزینه اولیه ارزان، اقدام به خرید پنل پیامکی با اعتبار هدیه و خط رایگان نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با پشتیبانی سامانه پیامکی بهین پیام در ارتباط باشید.

چگونه کمپین پیامکی پربازده اجرا کنیم؟

یک کمپین پیامکی چگونه می‌تواند پربازده باشد، به قدری که بتوانیم با یکبار ارسال پیامک انبوه، به تارگت های خود دسترسی پیدا کنیم.

ممکن است شما به عنوان صاحب کسب و کار یا نیروی مارکتینگ، تارگتهایی برای فروش، آگاهی از برند، جذب مشتری یا افزایش ترافیک سایت داشته باشید.

برای داشتن یک کمپین پیامکی موفق، مراحل زیر را قدم به قدم اجرا کنید:

  1. قدم اول : هدف خود را از اجرای این کمپین پیامکی تعریف کنید.
  2. قدم دوم : پنل پیامکی مناسب تهیه کنید و در یکی از سامانه پیامکی های معتبر نظیر بهین پیام ثبت نام نمایید.
  3. قدم سوم : پیام را کوتاه، شفاف و با لحن دوستانه بنویسید.
  4. قدم چهارم : دعوت به اقدام (CTA) واضح داشته باشید (مثلاً: همین حالا ثبت‌نام کن!).
  5. قدم پنجم : زمان ارسال پیام را به‌درستی انتخاب کنید (مثلاً صبح‌ها یا عصرها)
  6. قدم ششم : فیلتر مناسب برای ارسال پیامک را انتخاب نمایید. متناسب با هدف اولیه خود باید بتوانید بین فیلترهای منطقه‌ای، مشاغل، پیش شماره موبایل و ... انتخاب نمایید.

نتیجه‌گیری

سامانه پیامکی بهین پیام

تبلیغات پیامکی یک روش ساده، سریع و ارزان برای افزایش فروش، جذب مشتری و ارتباط مداوم با مخاطب است. برخلاف تصور بعضی‌ها، این ابزار نه‌تنها منسوخ نشده، بلکه در بسیاری از حوزه‌ها پُرقدرت‌تر از همیشه عمل می‌کند.

اگر هنوز از قدرت پیامک در کسب‌وکارتان استفاده نکردید، شاید وقتش رسیده که جدی‌تر بهش فکر کنید!