لوگو
1404 شنبه 20 ارديبهشت
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1403/12/04 - شماره 2459
نسخه چاپی

برگزاری گردهمایی مدیران خدمات مشترکین شرکت‌های برق منطقه‌ای به میزبانی خوزستان

گردهمایی مدیران خدمات مشترکین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور جهت تبیین، هم‌اندیشی و تبادل تجربیات در حوزه کاری با حضور مسئولان شرکت توانیر به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.
علی اسدی مدیرعامل این شرکت با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه برق خوزستان، تنگناها و مشکلاتی که دارد، بیان کرد: خوزستان در موضوع تولید انرژی در کشور سوم، در مصرف رتبه دوم و بعد از تهران دومین پیک مصرف را در اختیار دارد. وی بابیان اینکه پیک تابستان خوزستان ویژه و ۶ ماه طول می‌کشد که ۹۸ روز آن دمابالای ۴۸ درجه است، تصریح کرد: ازجمله چالش‌های صنعت برق خوزستان وابستگی به نیروگاه‌های برق‌آبی است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: تابستان ۱۴۰۳ بر اساس گزارش‌ها شبکه انتقال و فوق توزیع این شرکت یکی از پایدارترین شبکه‌ها بوده است که دلیل آن بهره‌برداری از ۱۰۰ درصد پروژه‌های حیاتی تعریف‌شده با تلاش همکاران بوده است.
اسدی افزود: برای تابستان ۱۴۰۴ نیز ۳۲ پروژه که ۲۰ درصد از پروژه‌های حیاتی وزارت نیرو است به این شرکت ابلاغ‌شده که در تلاش هستیم در زمان‌بندی انجام‌گرفته، وارد مدار شوند.
وی بابیان اینکه درآمدهای صنعت برق با هزینه‌های آن همخوانی ندارد، بیان کرد: دفتر خدمات مشترکین موتور محرک و توسعه صنعت برق در این زمینه هستند و جایگاه مهمی در شرکت‌ها دارند که باید در کشور با هماهنگی به مسئولیت‌های خود عمل کنند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت توانیر نیز در این نشست با قدردانی از شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برای میزبانی ۲ روزه از این گردهمایی، بیان کرد: اگر علت بحث نا ترازی‌های فنی که در صنعت برق‌داریم را نا ترازی‌های اقتصادی و مالی در نظر بگیریم آن‌وقت واحدهای خدمات مشترکین پیشانی و خط مقدم در این موضوع هستند.
احسان ذبیح‌الله بابیان اینکه در ۲ سال گذشته فرایندهای اصلاحی خوبی در صنعت برق در این موضوع شده، تصریح کرد: واحدهای خدمات مشترکین کار سختی دارند چراکه از طرفی باید اصلاحات اقتصادی و این نظام و ترتیبات را رعایت و اعمال کنند و از طرفی فشارهایی که ناشی از پیامدهای اجرای این موارد است، را تحمل نمایند. وی افزود: دفاتر خدمات مشترکین سه نقش اساسی را در شرکت‌های برق منطقه‌ای ایفا می‌کنند که نقش اول همان خدمات مشترکین، بحث دوم بحث وصول درآمد و بحث سوم هم موضوع مدیریت بار و مصرف است. مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت توانیر گفت: از واحدهای مرتبط با این سه نقش، دعوت‌شده در این گردهمایی هم‌اندیشی حضور پیدا کنند تا با طرح چالش‌ها و فرصت‌ها، ابهاماتی که وجود دارد رفع و مواردی که نیاز به پیگیری دارند، در دستور پیگیری قرار گیرند.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • برگزاری گردهمایی مدیران خدمات مشترکین شرکت‌های برق منطقه‌ای به میزبانی خوزستان
  • سکه برنده؛ بورس بازنده ‌
  • امضای تفاهم‌نامه برای کاهش ناترازی انرژی
  • پذیرش مقاله كارمند شركت بهره‌برداری نفت و گاز كارون در نشریه علوم و تكنولوژی محیط‌زیست
  • ثبت انتقال ۴۸۸ میلیون مترمکعب گاز در منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.