مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز افتتاح شد
علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در آیین بهرهبرداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری در غرب اهواز، ضمن اشاره به اقدامات شهرداری در راستای مقابله با بیماری کرونا از تلاشها برای راهاندازی چنین پایگاهی در شرق اهواز خبرداد. علیرضا عالی پور امروز در آیین بهرهبرداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری در قالب طرح شهید سلیمانی و در انتهای منطقه محروم کوی علوی اظهار کرد: با شروع کرونا شاهد فعالیت گروههای جهادی بسیج، سپاه و نظیر آن بودیم و شهرداری اهواز نیز از این قاعده مستثنا نبود و در راستای مقابله با بیماری کرونا اقداماتی را انجام داد. وی افزود: اعمال محدودیتهای ترافیکی، ایجاد محدودیت در اصناف، بازار و مراکز تفریحی، خاموشی پارکها، اختصاص سراهای محله به مراکز واکسیناسیون و تست کرونا و تجهیز آنها، ایجاد سایبان برای بیمارستانها، تهیه بستههای معیشتی با کمک بسیج و شستشو معابر و ضدعفونی کردن آنها ازجمله اقدامات شهرداری اهواز برای مقابله با بیماری کرونا بود. سرپرست شهرداری اهواز با ابراز امیدواری از ریشهکن شدن هرچه سریعتر بیماری کرونا، گفت: اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سازمان بسیج شهرداری اهواز، شهرداری اهواز و مرکز بهداشت در غرب اهواز راهاندازی شد و در تلاش هستیم که چنین مرکزی را نیز در شرق اهواز راهاندازی کنیم.
پروژه نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان گیلان آغاز شد
رشت-مهناز نوبری: در شهریور سال جاری طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان گیلان با همکاری مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی گیلان در بخشهای مشترکین جز و عمده، پیمانکاران و تأمینکنندگان کالا، همسایگان صنعت، نمایندگان جامعه و ذینفعان اصلی شرکت آغاز شد. حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام نظرسنجی از ذینفعان این شرکت در 9 حوزه مختلف، گفت: این طرح بر اساس نظامنامه ابلاغی شرکت ملی گاز ایران به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد شرکت و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان انجام میشود. وی با اشاره به شرایط ویژه مرتبط با بیماری کرونا در استان اظهار داشت: به علت کرونا، نظرخواهی از مشترکین در برخی نقاط به صورت تلفنی انجام میشود و کلیه اطلاع دریافتی پس از ثبت در سامانه نظرسنجی شرکت گاز استان گیلان موردبررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت. حسین اکبر نتایج حاصل از این طرح پژوهشی را درجهات ارتقاء سطح بهرهوری شرکت گاز بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: به علت اهمیت ویژه این پروژه، کلیه مراحل انجام آن تحت نظارت دقیق کمیته نظرسنجی و کارشناسان شرکت گاز به صورت مستمر موردنقد و بررسی قرار میگیرد تا از وقوع هرگونه انحراف در مسیر اجرای پروژه جلوگیری شود. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: این شرکت براي بهبود سطح کیفی خدمات به مشتركين علاوه بر نظرسنجي سالانه، از راههای مختلف همچون وبسایت، تلفن گویای 3414، نرمافزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، سامانه پيام كوتاه 30006194 و ... نظرات و پیشنهادها مردم و مشترکین را دريافت و نسبت به رفع موانع و معایب موجود و ارتقاء سطح کیفی خدمات اقدام میکند.