لوگو
1404 سه‌شنبه 23 ارديبهشت
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1401/10/24 - شماره 1963
نسخه چاپی

کاهش تعداد مخاطبان تلویزیونی «گلدن گلوب»

پخش زنده مراسم «گلدن گلوب» که چهار روز پیش هشتادمین دوره آن با اجرای جرود کارمایکل برگزار شد و بار دیگر شاهد حضور چهره‌های مشهور دنیای فیلم و تلویزیون بود، تماشاگرانی کمتر از همیشه داشت. گلدن گلوب که پس از یک سال وقفه دوباره با حضور مهمانان برگزار شد، فقط ۶.۳ میلیون بیننده مستقیم داشت و کمترین میزان تماشاگر خود را در تاریخ ثبت کرد. این مراسم حتی از سال ۲۰۲۱ که به میزبانی تینا فی و امی پولر برگزار شد و ۶.۹ میلیون تماشاگر داشت هم بیننده کمتری جذب کرد. سال ۲۰۲۰ این مراسم ۱۸.۳ میلیون تماشاگر را پای تلویزیون نشانده بود. سال گذشته هم به دلیل مجموعه‌ای از انتقادها به انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (انجمن رأی‌دهنده برندگان گلدن گلوب) درباره نبود تنوع نژادی در این نهاد، مراسم اهدای جوایز «گلدن گلوب» پخش تلویزیونی نداشت.
اما مراسم امسال گلدن گلوب به‌رغم سنت همیشگی به‌جای یکشنبه در شامگاه سه‌شنبه برگزار شد تا با فصل لیگ ملی فوتبال آمریکایی تداخل نداشته باشد و این یکی از دلایل کاهش تعداد بیننده می‌تواند تلقی شود. به نظر می‌رسد برگزاری مراسم در روز میانی هفته بر کاهش بینندگان تأثیرگذار بوده است. بااین‌حال صفحات دیجیتال و ویدیویی درمجموع ۱۱ میلیون بازدیدکننده داشت که ۵۴ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • کاهش تعداد مخاطبان تلویزیونی «گلدن گلوب»
  • ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی به حج ۱۴۰۲ می‌روند
  • چند پرسش درباره سهم صداوسیما از بودجه 1402
  • توضیح خانه سینما درباره دادگاه کتایون ریاحی
  • اخبار
  • نگاهی به آمار فروش دو فیلم تازه اکران شده
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.