لوگو
1404 يکشنبه 15 تير
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1400/02/22 - شماره 1570
نسخه چاپی

خبرنامه

رشد 30 درصدی طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان اصفهان
علیرضا هژبری: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بابیان اینکه اجرای طرح رایگان بهینه‌سازی موتورخانه‌های مشترکین خانگی در استان اصفهان با جدیت مورد پیگیری و اقدام قرارگرفته است، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی که در این استان وجود داشته بیش از 1410 موتورخانه ادارات و سازمان‌های سطح استان طی دو ماه اخیر مورد بازدید و بررسی قرارگرفته است. مهندس علوی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اعلام آمادگی 150 مشترک، افزود: طرح رایگان بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در این استان 30 درصد پیشرفت داشته و پیش‌بینی می‌شود با توجه به ایجاد واحد بهینه‌سازی مصرف انرژی در این شرکت، و پیگیری جدی طرح مذکور، تا پایان سال بهینه‌سازی تعداد زیادی از موتورخانه‌های استان انجام شود. وی، بابیان اینکه موتورخانه‌هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند، در این طرح ثبت‌نام کنند، افزود: مشترکان دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آنها طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب باشد می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کرده و شامل یارانه تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌شان شوند.  مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین، ارزیابی صنایع به منظور کاهش مصرف گاز در نیمه دوم سال جاری، تحلیل برخی مصارف نیروگاه‌ها، بودجه‌بندی پروژه‌های مدیریت انرژی، عقد 15 تفاهم‌نامه پیک سایی به منظور کاهش مصرف برق در پیک مصرف برق، تدوین آیین‌نامه‌های تشویقی کاهش مصرف گاز در سطح شرکت ملی گاز ایران، تدوین دستورالعمل‌های کنترل عملیات تجهیزات بارز انرژی، ارزیابی ظرفیت ژنراتورهای استان برای پیک سایی برق، ارزیابی شرایط بهینه برای آبگرمکن های خورشیدی و تدوین برنامه‌های فرهنگ‌سازی سال 1400 با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ازجمله اقدامات انجام‌شده طی ماه‌های اخیر در راستای مدیریت مصرف انرژی عنوان کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز:
اصحاب رسانه چشم و گوش شهرداری هستند
سومین نشست تخصصی شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره شهر و رسانه با حضور تعدادی از پیشکسوتان و اصحاب رسانه برگزار شد. امیر آهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اعلام این خبر افزود: پس از سال‌ها وقفه، جشنواره شهر و رسانه با دستور شهردار اهواز از سر گرفته شد چراکه ضرورت وجود این رویداد فرهنگی به‌شدت در شهر اهواز با وجود چالش‌های فراوان احساس می‌شد. آهن جان اصحاب رسانه را چشم و گوش شهرداری در سطح شهر خواند و گفت: ما همواره از انتقادات و پیشنهاد‌ها مطبوعات و جامعه خبری استان در راستای بهبود وضعیت شهر استفاده کردیم و همچنان استقبال می‌کنیم لذا برپایی چنین جشنواره‌ای به‌نوعی تجمیع کلیه مطالب منتشره در حوزه مدیریت شهری است که مطمئناً در پایان جشنواره آثار برگزیده جهت بهره‌برداری به صورت کتاب چاپ خواهد شد. برپایِ این گزارش در این نشست که اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره حضور داشتند پیشنهاد‌هایی در راستای استقبال و مشارکت بیشتر اهل قلم در این رویداد فرهنگی ارائه شد و هریک از اعضا با پیشنهاد‌هایی مانند تمدید وقت ارسال آثار، تقدیر از شایستگان و پیشکسوتان عرضه رسانه، تشکیل کارگاه‌های جنبی در جشنواره و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی راهکارهای خود را ارائه دادند. در پایان نشست نیز احکام اعضای شورا و داوران ششمین جشنواره شهر و رسانه به آنان اهدا شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر اطلاع‌رسانی گسترده خدمات الکترونیک گاز تأکید کرد
 رشت- مهناز نوبری: حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات درخواست‌ها و پیشنهاد‌ها واصله این شرکت در راستای حفظ حقوق شهروندی و مشتری مداری با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی گسترده‌تر سامانه‌های الکترونیک گاز به ویژه نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) اظهار داشت: باید با همکاری رسانه‌ها و سازمان‌های آموزشی و تبلیغی، این خدمات در میان حوزه‌های مختلف مصرف اطلاع‌رسانی شود. وی در همین راستا افزود: برای افزایش میزان استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن، در آینده پیامک‌های صورتحساب گاز همراه با آدرس نصب نرم‌افزار، برای کلیه مشترکینی که اطلاعات آنها در سامانه شرکت گاز به ثبت رسیده است ارسال خواهد شد. حسین اکبر با تأکید بر گسترش هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری و الکترونیک شرکت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح استان گفت: لازم است کلیه رؤسا و کارکنان با بررسی سامانه‌های ارائه خدمات غیرحضوری، با ارائه پیشنهادهای مفید و سازنده، موجب تقویت کارایی و اثربخشی هرچه بیشتر این سامانه‌ها شوند. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: باهدف افزایش رضایتمندی مشترکین، پروژه‌های کیفی گسترده‌ای همچون نرم‌افزار موبایلی، تلفن گویای 3414 و سامانه متمرکز مرکز پیام و اتفاقات گاز در سطح شرکت گاز به اجرا درآمده ولی این به معنای پایان خدمت‌رسانی نبوده و باید هرروز برای بهتر شدن و ارائه خدمات شایسته‌تر تلاش نماییم. همچنین در این جلسه که با حضور رؤسای ادارات گاز شهرستان‌ها از طریق دورسخنی برگزار شد، گزارشی از پاسخگویی به پیام‌های وارده در فروردین‌ماه سال جاری به سمع و نظر اعضا رسانده شد که بر اساس آن پیام‌های ورودی فروردین سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 44 درصد کاهش داشته است.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • پیش‌بینی قیمت دلار
  • رمزارزها؛ عامل کمبود برق تابستان
  • خبرنامه
  • بیکاری نزدیک به 40 درصد از فارغ التحصیلان
  • قدرت خرید مردم با کاهش نرخ تورم افزایش می‌یابد، نه کاهش نرخ ارز
  • خبر
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.