دیزنی شمار مشترکانش را از نتفیلکس بیشتر کرد و به پربینندهترین سرویس استریم بدل شد. در آمار ارائه شده شمار مشترکان سرویسهای استریم دیزنی در سه ماه دوم سال به ۲۲۰.۷ میلیون مشترک که پول پرداخت کردهاند، رسید. این در حالی است که آمار مشترکان نتفلیکس ۲۲۰.۶۷ میلیون مشترک بود. البته ارزش این مشترکان در مقایسه با هم متفاوت است و دیزنی پلاس در سهماهه دوم به ازای هر مشترک در مقایسه با نتفلیکس تنها حدود ۳۹ درصد آن درآمد ایجاد کرده است. در خارج از کشور این تفاوت حتی بیشتر است و دیزنی پلاس در هند و دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی ۱.۲۰ دلار برای هر مشترک در سهماهه منتهی به آغاز جولای امسال دریافت کرده، درحالیکه درآمد نتفلیکس ۸.۸۳ دلار بوده است. دیزنی پلاس از نوامبر ۲۰۱۹ راهاندازی شده و با قیمت پایین اشتراک بهسرعت سهم مهمی از بازار استریم را به خود اختصاص داده است. این سرویس با کاهش ۵ درصدی در سال اخیر هزینه اشتراک داخل آمریکا را تا ۶.۲۷ دلار کاهش داد تا گرایش به سمت این سرویس را بیشتر کند. در همین حال آمار نتفلیکس برای سهماهه اول سال ۲۰۲۲ نشان داد که برای اولین بار ۲۰۰ هزار مشترک را از دست داد. قیمت اشتراک نتفلیکس در آمریکا اکنون ۱۵.۵ دلار در ماه است.