لوگو
1404 پنج‌شنبه 16 مرداد
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1404/04/30 - شماره 2551
نسخه چاپی

مزاحمان تلفنی اورژانس

سخنگوی سازمان اورژانس تهران در زمینه برخورد با مزاحمت های تلفنی گفت: وقتی مزاحمت ادامه پیدا کند، شکایت آن‌ها را به قوه قضاییه ارجاع می‌دهیم و آن‌ها نیز بر اساس قوانین موجود، حکم‌هایی مانند شستن آمبولانس (کار اجباری در اورژانس)، جریمه نقدی و حتی قطع کردن خط صادر می‌کنند. شروین تبریزی به ایلنا گفت: مزاحم تلفنی که مستمر تماس می‌گیرد، مثلاً پیش آمده که در طول هفته از یک نفر نزدیک به ۱۰۰ تا ۲۰۰ تماس مزاحمت ثبت شده است، در این گونه موارد ما به قوه قضاییه شکایت می‌کنیم.  در اورژانس چیزی به نام بلک‌لیست وجود ندارد، چراکه همیشه نظر ما بر این بوده که اگر یک فرد صد بار هم مزاحم شده باشد، ممکن است برای صد و یکمین بار به خدمات اورژانس ما نیاز پیدا کند. آخرین حکمی که یادم می‌آید مربوط به یک جوان بود که بارها مزاحمت ایجاد کرده بود و تقریبا نزدیک به ۸۰۰ بار تماس گرفته بود، که در نهایت حکمی که برای او صادر شد، علاوه بر پرداخت جریمه مالی، به شستن دو دستگاه آمبولانس نیز مکلف شده بود.  در میان این مزاحمت‌ها از هر قشری بوده‌اند، ولی افرادی که مشکلات روانی داشتند بیشتر بوده‌اند. کودکان هم بوده‌اند، ولی بزرگسالان هم بین آن‌ها کم نبوده است.  هفته گذشته تقریباً از ۵۹ هزار تماس، نزدیک به ۱۸۰۰ تماس مزاحم داشتیم، یعنی حدود سه درصد از تماس‌ها مزاحم تلفنی بوده‌اند.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • مزاحمان تلفنی اورژانس
  • هشدار فرانبفش در تهران
  • سبد معیشت ۵۰ میلیون تومان
  • آب در وضعیت قرمز
  • ابتلای ۱.۴ میلیون نفر در ایران به صرع
  • برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای حقیقی انجمن آثار و مفاخر خوزستان
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.