استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «مجبوریم» سبب شد سالنهای نمایش تازهترین تجربه کارگردانی رضا درمیشیان افزایش یابد؛ هرچند این تعداد هم در مقایسه با دیگر فیلمهای روی پرده چندان زیاد نیست. فیلم سینمایی «مجبوریم» به کارگردانی درمیشیان از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت اکران خود را آغاز کرده و تا صبح روز ۲۵ اردیبهشت حدود ۵ هزار و ۷۶۸ مخاطب داشته و ۲۴۰ میلیون تومان فروخته است. این در حالی است که آمار نوبتهای نمایش فیلم تا بامداد یکشنبه این هفته بیش از ۵۰۰ نبوده و در هر نوبت نمایش میزبان ۱۱ مخاطب بوده است؛ آماری که در مقایسه با فیلمهای غیر کمدی روی پرده خوب است. از سوی دیگر، میانگین تعداد مخاطبان فیلم سینمایی «مغز استخوان» که از ۷ اردیبهشت اکران خود را آغاز کرده و تاکنون به فروشی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده، در هر نوبت نمایش ۱۲ نفر بوده است. این در حالی است که این فیلم با در اختیار داشتن ۲۰۹ سالن سینما در ۲ هزار و ۴۱۸ نوبت به نمایش درآمده است. به گزارش هنرآنلاین، حال در شرایطی که رئیس سازمان سینمایی از ایجاد عدالت در سینما سخن میگوید، شایسته است چگونگی نحوه تخصیص سالنهای سینمایی به فیلمها شفاف باشد و مشخص شود این تقسیمبندی بر چه اساس و با کدام معیارها انجام میشود. به نظر میرسد با توجه به میانگین فروش و تعداد تماشاگران «مجبوریم»، با افزایش تعداد سینماهای نمایشدهنده آمار فروش فیلم هم بیشتر میشود. «مجبوریم» به روایتی ملتهب و اجتماعی از زندگی زنان کارتنخواب میپردازد.