لوگو
1404 جمعه 13 تير
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1401/05/09 - شماره 1853
نسخه چاپی

اخبار شهرستان

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات 
شرکت گاز استان خوزستان:
گاز خوزستان پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک به مشترکین و مصرف‌کنندگان گاز طبیعی است
اهواز- شبنم قجاوند srm.khz@gmail.com در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی، خدمات 26 گانه شرکت گاز استان خوزستان از طریق 4 درگاه قابل دریافت هست.
مهدی مختاری رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت گفت: باهدف افزایش رضایتمندی مشترکین و مصرف‌کنندگان گاز طبیعی، دسترسی آسان به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، 26 خدمت مرتبط با شرکت گاز استان، از طریق دفاتر پیشخوان دولت مستقر در سطح شهرستان‌ها، امور مشترکین ادارات گازرسانی در سطح استان و یا با مراجعه به سایت این شرکت همچنین نرم‌افزار همراه گاز قابل‌ارائه هست.
وی اظهار کرد: با توجه به رشد و تعالی سازمانی، تمامی تلاش همکاران ما این است كه مردم در منزل مسكوني خود نسبت به انجام امور و دريافت خدمات مربوط به گاز اقدام کنند.
 مختاری تصریح کرد: 26 خدمت برون‌یابی شده این شرکت در دفاتر پیشخوان دولت شامل تشكيل پرونده، صدور قبض المثنی، كسر مبالغ بدهي (اصلاح صورتحساب)، تسويه حساب، تغيير نام، وصول وجوه قبوض، اخذ برگه‌هاي اعلام رقم كنتور، دستور کار قطع گاز، دستور کار وصل گاز، دستور کار جمع‌آوری كنتور و رگلاتور، دستور کار جابجايي كنتور، دستور کار نصب انشعاب جديد، دستور کار جمع‌آوری و نصب مجدد انشعاب، دستور كار بررسي كنتور، دستور كار بررسي رگلاتور، دستور كار تغيير ظرفيت اشتراك، بررسی صورتحساب (اشکال در مصرف قبض)، استعلام شهرداري، محاسبه جزییات صورتحساب، ارجاع شکایات/ نظرات و پیشنهاد‌ها، درخواست اصلاح اقلام محاسباتی اشتراک، درخواست اصلاح اقلام فردی اشتراک، درخواست اقاله / فسخ قرارداد، ثبت شماره همراه و ثابت مشترک، دستور کار تفکیک / تجمیع کنتور و پرداخت خسارات است.
 رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار همراه گاز، تصریح کرد: مشترکین گاز طبیعی و شهروندان می‌توانند با نصب نرم‌افزار همراه گاز بر روی تلفن همراه خود از خدمات 26 گانه این شرکت بهره‌مند شوند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان:
ملاقات عمومی چهره به چهره شهروندان با مدیران شرکت گاز خوزستان به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود
اهواز- شبنم قجاوند- در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تعامل مؤثر با ذینفعان در سه‌ماهه نخست سال جاری بیش از 80 نفر با مدیران این شرکت به صورت چهره به چهره دیدار کردند.
فهد خباز رئیس روابط عمومی این شرکت گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تعامل مؤثر این شرکت و مشتریان گاز خوزستان، در سه‌ماهه نخست سال جاری بیش از 80 نفر طی 15 جلسه، دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی به صورت چهره به چهره در جهت رفع و پیگیری درخواست مراجعین با مدیران این شرکت برگزارشده است. خباز اظهار کرد: ملاقات عمومی در دستگاه‌های اجرایی برای تسریع و رفع موانع در ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات رسان برنامه‌ریزی‌شده است که خوشبختانه این شرکت درزمینه ارائه خدمات گازرسانی، از درگاه‌های مختلفی اقدام نموده است. رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان بابیان اینکه در سه‌ماهه نخست سال جاری 80 نفر با مدیران این شرکت دیدار کرده‌اند، گفت: متقاضیان دیدار با مدیران این شرکت می‌توانند از طریق سامانه 3194 درخواست ملاقات خود را ثبت و یا با مراجعه به میز خدمت این شرکت برای ملاقات با مدیران شرکت گاز خوزستان ثبت‌نام نمایند.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • نابودی 5000 تن ماهی سرد آبی در سیل
  • بازگشت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان
  • میانگین قیمت مسکن در تهران در مرز 45 میلیون تومان
  • تورم در روستا بیشتر از شهر
  • ۷۰ درصد افزایش یافت
  • اخبار شهرستان
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.