لوگو
1404 دوشنبه 16 تير
  • صفحه نخست
  • سیاست
  • سخن‌گاه
  • اقتصاد
  • شهروند
  • بین الملل
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • علم و فناوری
  • ورزش
  • خواندنی‌ها
  • آرشیو روزنامه
1401/05/22 - شماره 1859
نسخه چاپی

نبرد تنگاتنگ نتفلیکس و دیزنی

دیزنی شمار مشترکانش را از نتفیلکس بیشتر کرد و به پربیننده‌ترین سرویس استریم بدل شد. در آمار ارائه شده شمار مشترکان سرویس‌های استریم دیزنی در سه ماه دوم سال به ۲۲۰.۷ میلیون مشترک که پول پرداخت کرده‌اند، رسید. این در حالی است که آمار مشترکان نتفلیکس ۲۲۰.۶۷ میلیون مشترک بود. البته ارزش این مشترکان در مقایسه با هم متفاوت است و دیزنی پلاس در سه‌ماهه دوم به ازای هر مشترک در مقایسه با نتفلیکس تنها حدود ۳۹ درصد آن درآمد ایجاد کرده است. در خارج از کشور این تفاوت حتی بیشتر است و دیزنی پلاس در هند و دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی ۱.۲۰ دلار برای هر مشترک در سه‌ماهه منتهی به آغاز جولای امسال دریافت کرده، درحالی‌که درآمد نتفلیکس ۸.۸۳ دلار بوده است. دیزنی پلاس از نوامبر ۲۰۱۹ راه‌اندازی شده و با قیمت پایین اشتراک به‌سرعت سهم مهمی از بازار استریم را به خود اختصاص داده است. این سرویس با کاهش ۵ درصدی در سال اخیر هزینه اشتراک داخل آمریکا را تا ۶.۲۷ دلار کاهش داد تا گرایش به سمت این سرویس را بیشتر کند. در همین حال آمار نتفلیکس برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ نشان داد که برای اولین بار ۲۰۰ هزار مشترک را از دست داد. قیمت اشتراک نتفلیکس در آمریکا اکنون ۱۵.۵ دلار در ماه است.

 

Facebook Twitter Linkedin Whatsapp Pinterest Email

دیدگاه شما

دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

تیتر خبرهای این صفحه

  • نبرد تنگاتنگ نتفلیکس و دیزنی
  • علت خداحافظی کارگردان «دیرین دیرین»
  • اشعار« سایه» حافظ زمانه، بازتاب دردها و آلام جامعه بود
  • اخبار
  • درخواست پرسپولیس و استقلال از صداوسیما
لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری با ما
  • تعرفه آگهی
  • نمایندگی‌ها
  • شناسنامه
  • مرامنامه
  • آرشیو
  • RSS

1401© :: کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به روزنامه ستاره صبح بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.