مدیرعامل آبفای استان اصفهان:

روابط عمومی و آموزش همگانی ویترین شرکت است

روابط عمومی و آموزش همگانی ویترین شرکت است

علیرضا هژبری: مدیرعامل آبفای استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در جمع کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت، روابط عمومی را ویترین شرکت خواند که با تولید محتوا، عملکرد بخش‌های مختلف را برای مخاطبان درون و برون سازمان به نمایش می‌گذارد.

حسین اکبریان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین گفت: در سال 1402 روابط عمومی و آموزش همگانی باید با بهره‌مندی از علم روز، چگونگی خدمات‌رسانی خود به مردم را خلاقانه در اختیار مخاطبان در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب و ملی قرار دهند. که درنهایت این امر منجر به ارتقای سواد آبی مخاطبان درون و برون سازمان می‌شود. وی روابط عمومی را بخشی کاملاً تخصصی برشمرد و اظهار داشت: فعالان این عرصه در زمینه اطلاع‌رسانی، خبر، عکس و.. باید با نگرشی که جذب مخاطب را بیش از گذشته به دنبال دارد اقدام به تولید محتوا نمایند و از طریق درگاه‌های مختلف ارتباطی نحوه انجام فعالیت‌های مختلف شرکت را در اختیار مسئولان و مردم قرار دهند. در ادامه این برنامه، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر دفتر روابط عمومی یکی از بخش‌های راهبردی هر دستگاه و شرکتی محسوب می‌شود، چراکه فعالان روابط عمومی با نگاه فرهنگی و ترویجی سعی در نهادینه کردن اهداف و رویکرد سازمان خود در جامعه دارند. مجید شمس اعلام کرد: درصدد تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به صورت تخصصی هستیم که با این امر فعالیت این بخش در سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد ساماندهی قرار می‌گیرد وی روابط عمومی آبفا را یکی از پویاترین روابط عمومی‌های دستگاه‌های خدمت رسان برشمرد و اعلام کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر این است که روابط عمومی آبفای استان اصفهان در زمینه فرهنگی، ترویجی و اطلاع‌رسانی یکی از بهترین و تخصصی‌ترین روابط عمومی‌های دستگاه‌های خدمت رسان محسوب می‌شود که انتظار می‌رود این رویه همچنان ادامه یابد. در ادامه این نشست، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به چشم‌انداز و عملکرد روابط عمومی آبفا پرداخت و گفت: توسعه کانال‌های تعاملی و ارتباطی با مشترکین و عامه مردم و دریافت بدون واسطه اطلاعات، توسعه همه‌جانبه فعالیت‌ها در فضای مجازی، تمرکز بر انجام مطالعات اجتماعی در گستره مخاطبان شرکت، تغییر رفتار مصرف آب با همیاری و همفکری رسانه‌های جمعی و مطبوعات، توسعه فرهنگ مدیریت مصرف آب در نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، ارتقاء سواد آبی و تقویت حس مسئولیت‌پذیری شهروندان، برقراری ارتباطات بهینه درون سازمانی و افزایش سرمایه اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان، پیاده‌سازی کامل الگوی سازگاری باکم آبی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی وتو جه به فناوری‌های روز برای تسهیل فرایندهای اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی آبفا در سال 1402 است.

 

لینک کوتاه: http://www.setaresobh.ir/fa/main/detail/99615/

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه

مدیرعامل آبفای استان اصفهان:

روابط عمومی و آموزش همگانی ویترین شرکت است

روابط عمومی و آموزش همگانی ویترین شرکت است

علیرضا هژبری: مدیرعامل آبفای استان اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در جمع کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت، روابط عمومی را ویترین شرکت خواند که با تولید محتوا، عملکرد بخش‌های مختلف را برای مخاطبان درون و برون سازمان به نمایش می‌گذارد.

حسین اکبریان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین گفت: در سال 1402 روابط عمومی و آموزش همگانی باید با بهره‌مندی از علم روز، چگونگی خدمات‌رسانی خود به مردم را خلاقانه در اختیار مخاطبان در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب و ملی قرار دهند. که درنهایت این امر منجر به ارتقای سواد آبی مخاطبان درون و برون سازمان می‌شود. وی روابط عمومی را بخشی کاملاً تخصصی برشمرد و اظهار داشت: فعالان این عرصه در زمینه اطلاع‌رسانی، خبر، عکس و.. باید با نگرشی که جذب مخاطب را بیش از گذشته به دنبال دارد اقدام به تولید محتوا نمایند و از طریق درگاه‌های مختلف ارتباطی نحوه انجام فعالیت‌های مختلف شرکت را در اختیار مسئولان و مردم قرار دهند. در ادامه این برنامه، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر دفتر روابط عمومی یکی از بخش‌های راهبردی هر دستگاه و شرکتی محسوب می‌شود، چراکه فعالان روابط عمومی با نگاه فرهنگی و ترویجی سعی در نهادینه کردن اهداف و رویکرد سازمان خود در جامعه دارند. مجید شمس اعلام کرد: درصدد تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به صورت تخصصی هستیم که با این امر فعالیت این بخش در سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد ساماندهی قرار می‌گیرد وی روابط عمومی آبفا را یکی از پویاترین روابط عمومی‌های دستگاه‌های خدمت رسان برشمرد و اعلام کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر این است که روابط عمومی آبفای استان اصفهان در زمینه فرهنگی، ترویجی و اطلاع‌رسانی یکی از بهترین و تخصصی‌ترین روابط عمومی‌های دستگاه‌های خدمت رسان محسوب می‌شود که انتظار می‌رود این رویه همچنان ادامه یابد. در ادامه این نشست، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به چشم‌انداز و عملکرد روابط عمومی آبفا پرداخت و گفت: توسعه کانال‌های تعاملی و ارتباطی با مشترکین و عامه مردم و دریافت بدون واسطه اطلاعات، توسعه همه‌جانبه فعالیت‌ها در فضای مجازی، تمرکز بر انجام مطالعات اجتماعی در گستره مخاطبان شرکت، تغییر رفتار مصرف آب با همیاری و همفکری رسانه‌های جمعی و مطبوعات، توسعه فرهنگ مدیریت مصرف آب در نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، ارتقاء سواد آبی و تقویت حس مسئولیت‌پذیری شهروندان، برقراری ارتباطات بهینه درون سازمانی و افزایش سرمایه اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان، پیاده‌سازی کامل الگوی سازگاری باکم آبی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی وتو جه به فناوری‌های روز برای تسهیل فرایندهای اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی آبفا در سال 1402 است.

 

لینک کوتاه: http://www.setaresobh.ir/fa/main/detail/99615/

ارسال دیدگاه شما