رشت-زینب قلی پور: حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به تنوع درگاههای مجازی ارائه خدمات و بهبود مستمر این درگاهها برای جلب حداکثری رضایتمندی متقاضیان گفت: در تیرماه سال جاری بیش از یکمیلیون خدمت از راههای غیرحضوری به مردم و مشترکین گاز طبیعی در گیلان ارائهشده است.مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بابیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاعرسانی صورت گرفته بیش از 453 هزار خدمت (44 درصد از مجموع خدمات ارائهشده به متقاضیان در تیرماه) از طریق نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن) شرکت گاز بوده است.وی در همین رابطه بیان کرد: هماکنون اکثریت ذینفعان گاز طبیعی از تلفنهای هوشمند استفاده میکنند و اطلاعرسانی هرچه گستردهتر در خصوص نرمافزار موبایلی و بهبود مستمر آن میتواند سبب ارائه خدمات سریعتر و دقیقتر به متقاضیان شود.حسین اکبر همچنین از ارائه 304 هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان، بیش از 241 هزار خدمت توسط وبسایت و بالغ بر 23 هزار خدمت به وسیله تلفن گویای 3414 خبر داد و گفت: نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائهشده به متقاضیان بوده است.مدیرعامل گاز گیلان در پایان بار دیگر از همه متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا برای حفظ سلامت خود و اشرفیان و همچنین صرفهجویی در وقت و هزینه از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و کلیه خدمات موردنیاز را از درگاههای غیرحضوری مانند نرمافزار موبایلی و سایت دریافت نمایند.